czwartek, 25 listopada 2021

Lekarze z polecenia!!! Polecają mamy z całej Polski.

Witajcie.
Już długo nosiłam się z zamiarem stworzenia postu, gdzie stworzę listę polecanych lekarzy, którzy znają się w tematyce rozejścia blizny. Jest to jedno z głównych pytań jakie mi zadajecie. Moja pamięć jest dobra lecz krótka i nie mam pamięci do nazwiska dlatego postanowiłam sobie ułatwić i zrobić spis do którego zamierzam Was odsyłać. 


Ten post powstał na podstawie moich doświadczeń oraz sprawdzonych nazwisk, przez Was mamy, są to lekarze z poleceń na podstawie waszych historii. 
Zacznę standardowo od Wielkopolski a dokładniej lekarzy w Poznaniu. To polecenie leci prosto z mojego serducha i tych lekarzy mogę polecić z czystym sumieniem na podstawie własnych doświadczeń.
Dr. Andrzej Bremborowicz klinika niepłodności na ul. Omańkowskiej w Poznaniu. Jest to mój lekarz prowadzący. On odradził mi kiedyś poprawkę, wytłumaczył na czym polega " problem" Niche. Wytłumaczył i doradził jak funkcjonować, a co najważniejsze prowadzi aktualnie moją ciążę.  Ten lekarz ma wiedzę na temat rozejścia i jak z nim postępować. Kolejnym lekarzem z Poznania jest dr. Piotr Szymański, kolejny specjalista specyficzny, ale posiadający ogromną wiedzę. Dodam, iż wykonuje badania prenatalne w tej samej klinice.
Te dwa nazwiska są przeze mnie sprawdzone osobiście, kolejnych lekarzy których wymienię poniżej polecacie Wy mamy. Polecenia są na podstawie pozytywnych opinii mam z problemem Niche i ich powtarzalności. Nie są to nazwiska, które pojawiły się raz, a kilkanaście. A więc zaczynamy.

Lekarze z rejonów Śląska:
1. doc. Artur Ludwin Kraków 
2.dr. Dorota Niewęgłowska Kraków
3. Dr. Michał Pomorski Wrocław 
4. Dr. Andrzej Kałamacki Kraków

Lekarze z rejonów Opola:
1. Dr. Aleksander Szlachta
2. dr. Bożena Paks- Paluch

Lekarze z rejonów Warszawy:
1. dr. Baran
2. dr. Pliszkiewicz



To nazwiska lekarzy, które pojawiają się w waszych pozytywnych opiniach na tyle często, iż myślę, że mogę je bez problemu polecić, a wy skorzystać z ich konsultacji. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz