wtorek, 17 kwietnia 2018

Dlaczego ja wybrałam leczenie w klinice niepłodności??

Klinika niepłodności. Dużo osób zadaje mi pytanie dlaczego leczę się właśnie w takiej klinice ? Jesteś przecież młoda i zdrowa jedno dziecko masz z drugim problemu nie będzie.
I tu właśnie jest moja odpowiedź:
1. Poczta pantoflowa- Po pierwsze trafiłam na tą klinikę przez przypadek a tak na prawdę z polecenia. Jak to kolejna wizyta u kosmetyczki pogaduchy i w trakcie rozmowy wyszło że szukam dobrego ginekologa więc moja kosmetyczka poleciła mi swojego. Opowiedziała mi krótko o swojej historii podała namiary a ja nie zwlekając na czas zapisałam się tam na wizytę. W tym czasie szukałam kilku ginekologów którzy zbadają moje rozejście blizny i powiedzą mi coś twórczego na jej temat a nie tylko operacja. Co się okazało polecenie od innej osoby, która sprawdziła lekarza czy klinikę na własnej skórze jest najlepszą reklamą i w moim przypadku potwierdziła się w 100 procentach.
2. Trzy spojrzenia na jeden problem- Przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji postanowiłam odwiedzić minimum 3 lekarzy i dowiedzieć się co każdy powie i jaką ma na temat mojej blizny opinię. Dwóch zasugerowało bez zdań że w moim przypadku tylko operacja i w przypadkach blizn tylko operacja daje efekty inaczej ciąża się nie utrzyma. Mój ostatni i obecny lekarz wręcz przeciwnie zaproponował mi badania a potem podjęcie decyzji co z blizną robimy dalej. Muszę zaznaczyć że tamci lekarze oparli się tylko na tym co widzieli na usg a mój obecny lekarz zaproponował mi histeroskopię diagnostyczną żeby dokładnie ocenić moją bliznę i macicę co pomoże mu w podjęciu odpowiedniej decyzji czy ten ubytek zostawiamy czy operujemy.
3. Przyglądamy się sobie- Po konsultacjach i tym co wiedziałam już i co się dowiedziałam m.in. że blizna ta utrudnia zajście w ciążę oraz może doprowadzić do wtórnej niepłodności, stwierdziłam że zacznę się leczyć w Ośrodku Diagnostyki i Leczenia Niepłodności. Dodatkowo choruje na niedoczynność tarczycy i posiadam macicę tyło skrętną co utrudnia również zajście w ciążę. W klinice tej również lekarz posiadał największą wiedzę odnośnie problemu Niche co wzbudziło we mnie największe zaufanie do niego. Zaproponował mi inne wyjścia nie tylko operacja, której chyba każda z Nas chce uniknąć, co dla mnie akurat było dużym plusem bo lubię mieć wybór.
4. Koszty - tu jak zawsze dość ważny temat dla każdej z kobiety czyli jakie ponosimy koszty. Wiadomo iż jest to specjalistyczny ośrodek koszty są wyższe niż w standardowych placówkach. Ja jestem zdania iż wole zapłacić raz a dobrze niż płacić 3 razy mniej a tak na prawdę stoję w tym samym miejscu. Musicie się przygotować iż wizyty i badania tanie nie będą, ale zabiegi takie jak histeroskopia można wykonywać na NFZ. Terminy wcale nie są takie odległe bo czeka się ok 2 mc. Prywatnie również możemy też to zrobić. Jeżeli interesują Was dokładne koszty zapraszam do wiadomości prywatnych na fb lub na mój email.
5. Lekarz- idąc na pierwszą wizytę czytałam trochę o moim obecnym lekarzu opinie były bardzo dobre. Leczę się dr n. med. Andrzeja Bremborowicza. Doktor z powołania, który w prosty sposób potrafi opowiedzieć ci o twoim problemie, zaproponować możliwe rozwiązania i metody leczenia. Opowiada szczegółowo za i przeciw pewnym metodą. Pan doktor oprócz nauki w Polsce długi czas spędził w Stanach, gdzie spotykał wiele przypadków z objawami Niche. Ma zupełnie inne podejście do tego problemu i zupełnie inną wiedzę dlatego jeżeli macie blisko do Poznania i macie problemy z niepłodnością i problemy z Niche do tego lekarza możecie się zgłosić. Polecam z czystego serducha tak jak polecono mi go . Więcej na jego temat możecie poczytać na portalu Znany Lekarz. 
Ośrodek Diagnostyki i Leczenia Niepłodności Poznań.
Adres: ul. Janiny Omańkowskiej 51 60-465 Poznań.
W skrócie ośrodek zajmuje się głównie badaniem niepłodności, pracują w nim bardzo dobrzy i znani specjaliści. Ośrodek o bardzo dobrej renomie i super opiniach. Ceny wyższe niż standardowe ze względu na jakość i renomę pracujących w nim lekarzy. 

Wniosek:
Ginekologia to  bardzo intymna strefa dla wielu kobiet. Jeżeli ktoś interesuje się tym tematem wie, że po rozmowach z wieloma dziewczynami większość odpowie nie lubię wizyt u ginekologa, wizyty są nieprzyjemne, wstydzę się iść do ginekologa. Z czego to wynika? Z traktowania kobiety przez lekarza, jak kolejny obiekt do testów, często brak intymności w gabinetach i podejście ich pracowników do Nas oraz bardzo mało informacji i prawidłowego przeprowadzania badań przez lekarzy. Często wykonywane są boleśnie a okazuje się że wykonane prawidłowo i bezstresowo są tak na prawdę bezbolesne. Wybierajmy dobre kliniki dla własnego komfortu i samopoczucia. Tam gdzie będziemy sie dobrze czuć i nie będziemy zestresowane wszystkie badania przebiegną pomyślnie a my takiej wizyty nie będziemy traktowały jak za karę ale dla zdrowia. Im większy by był komfort tym kobiety częściej by się badały. Jeżeli przestaniemy chodzić do lekarza pod przymusem i do odpowiednich klinik te nieodpowiednie znikną po prostu przez brak pacjentek a może i przez to lekarze zaczną się starać. 
Więcej poleceń lekarzy dodam w przyszłym czasie:P

4 komentarze:

  1. Warto znać takiego lekarza, będę pamiętać w razie konieczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma reguły. To, że ma się dziecko nie oznacza, że będzie później potrzebna pomoc lekarza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój przyjaciel i ja staramy się o dziecko już ponad siedem lat, mieliśmy płodności klinice w ciągu wielu lat, zanim ktoś powiedział mi, aby skontaktować się z rzucającego to zaklęcie, który jest tak potężny, nazywa Agbazara świątynia dla niego, aby mi pomóc zajść w ciążę,i cieszę się, że zwróciliśmy się do lekarza AGBAZARA, bo jej ciąża zaklęcie umieścić nas w spokoju, i szczerze wierzę mu, uprawnienia i bardzo pomógł nam również, jestem wdzięczny za wszystko, co zrobił. skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub ( WHATSAPP; +2348104102662 ) jeśli próbujesz dostać się do dziecka, ma uprawnienia, aby to zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój przyjaciel i ja staramy się o dziecko już ponad siedem lat, mieliśmy płodności klinice w ciągu wielu lat, zanim ktoś powiedział mi, aby skontaktować się z rzucającego to zaklęcie, który jest tak potężny, nazywa Agbazara świątynia dla niego, aby mi pomóc zajść w ciążę,i cieszę się, że zwróciliśmy się do lekarza AGBAZARA, bo jej ciąża zaklęcie umieścić nas w spokoju, i szczerze wierzę mu, uprawnienia i bardzo pomógł nam również, jestem wdzięczny za wszystko, co zrobił. skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub WHATSAPP; ( +2348104102662 ) jeśli próbujesz dostać się do dziecka, ma uprawnienia, aby to zrobić.

    OdpowiedzUsuń