wtorek, 17 kwietnia 2018

Lekarze z polecenia, czyli jak działa poczta pantoflowa.

Każda kobieta wie co kryje się pod pojęciem poczta pantoflowa. To chyba najlepszy komunikator w dwudziestym pierwszym wieku. Polecenia od koleżanki, kosmetyczki, sąsiadki czy fryzjerki są lepsze niż "wuja google". Coraz częściej wierzymy w opinie ludzi, którzy sprawdzili daną usługę czy lekarza na własnej skórze niż opinie na znanym lekarzu czy różnego rodzaju forach od nieznanych nam osób (wiele opinii i komentarzy są opłacanych). Tam raczej zaglądamy by upewnić się czy to co powiedziała Nam dobra znajoma pokrywa się z tym co mówią inni. Ja szukając odpowiedniego lekarza najpierw usłyszałam jedno nazwisko:

1. Prof. dr hab. n. med. Romuald Dębski Warszawa Dębski Clinic ginekolog- endokrynolog (dla Warszawianek i dziewczyn które mają tam blisko polecam). Pan doktor jest jednym z najlepszych specjalistów w Polsce i jako pierwsze nazwisko usłyszałam jego. Kilka razy zobaczyłam go w telewizjach śniadaniowych i słyszałam o nim kilka poleceń. Z racji gdyż jestem osobą dość wygodną i lubię poszukać najpierw pod nosem i sprawdzić czy kogoś bliżej nie znajdę zaczęłam szukać dalej. Moja pani ginekolog jest położnikiem więc podała mi polecenie na profesora powyżej oraz na drugiego lekarza.
2. Lekarz Joanna Buks lekarz chirurg- lekarka bardzo konkretna, bardzo trafnie oceniła moją bliznę, wykonuje bardzo dużo poprawek rozejścia blizn, więc temat nie był dla niej obcy natomiast to lekarz, który wprost proponuje operacje i korektę blizny. Nie zachęca do laparoskopii dlaczego opisałam w postach wcześniej robi operacje tylko na otwartym brzuchu. Pani doktor przyjmuje w Poznaniu, Murowanej Goślinie i w Instytucie Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi. Tu kierowała bym mamy, które niestety muszą poddać się operacji. pani doktor operuje w szpitalu w Grodzisku, dość szybkie terminy o ile pamiętam tylko w czwartki i na NFZ.
3. Prof. dr n. med. Mirosław Wielgoś - kolejny autorytet jeżeli chodzi o ginekologię Warszawską, co do tego lekarza nie mam więcej informacji ale przy prof. Dębskim parę słów o nim również usłyszałam i dobrych opinii. Wiem że warto wspomnieć dlatego też o nim piszę.
4. Dr n. med. Andrzej Bremborowicz- ginekolog ukończone specjalizacje z niepłodności i endokrynologii, proszę nie mylić z jego ojcem, gdyż też jest sławnym ginekologiem. Mój lekarz obecny, uczył się w Stanach tak jak opisywałam lekarz konkretny, który przed wysłaniem pod nóż szuka innej drogi wyjścia. Temat niche nie jest dla niego tematem obcym z wieloma przypadkami spotykał się w Stanach. Bardzo polecam!!! Doktor który poprowadzi ciążę z rozejściem blizny i nie odeśle pacjentkę z kwitkiem, a uwierzcie mi nie raz słyszałam takie historie, gdzie ginekolodzy po tym jak zobaczyli rozejście odsyłali dziewczyny bo nie podejmowali się prowadzenia " takiej" ciąży. Przyjmuje w Poznaniu w Klinice niepłodności.
5. Prof. dr n. med. Krzysztof Szymanowski- ginekolog i lekarz od ciężkich przypadków. Wykonał już wiele operacji, korekt  ubytku w bliźnie po cc. Wykonywał operacje laparoskopowo oraz na otwartym brzuchu. Przyjmuje w Poznaniu na Grunwaldzie. Tu też skieruje mamy które są zmuszone do poprawki blizny. Kolejny bardzo dobry specjalista.


Dziewczyny napisałam tu oczywiście bardzo w skrócie o tych specjalistach bo gdybym miała się o każdym rozpisać nie starczyło by mi wieczoru. Więcej o nich możecie poczytać np. na znanym lekarzu a szczegółowe informacje znajdziecie w internecie gdzie dokładnie przyjmują i jaki cennik obowiązuje. Ja oczywiście mogę opowiedzieć na pytania co do Poznańskich lekarzy oraz cen jak by się takie znalazły możecie śmiało pisać. Pamiętajcie że kolejność w której wymieniłam lekarzy nie ma związku z ich kompetencjami:P

1 komentarz:

  1. We Wrocławiu polecam doktora Michała Pomorskiego. Temat niche to jego "konik"

    OdpowiedzUsuń